close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עבודות נירוסטה

מערכת שורשי חשוון, תשפא28/10/2020

הנירוסטה מאפשרת לכל אחד לבחור את המוצר בעיצוב הרצוי והמתאים לו הודות לגמישות של החומר

תגיות:
אחד החומרים הכי איכותיים שמרכיבים חלקים נכבדים מהבית זו הנירוסטה. בימינו ניתן לומר שנעשה בה שימוש נרחב מאוד, לא רק בבניה אלא גם במגוון ענפים בתעשייה. כך למשל אנחנו יודעים כי הנירוסטה היא מרכיב מרכזי במגוון מוצרי החשמל השונים, היא אף מוצאת את ביטויה בענף הרפואה ואפילו בענף המזון. היא גם קיימת בתחום כלי האוכל כמו בייצור סירים, סכו"ם, כלי הגשה וכדומה.

אז מהי בעצם מתכת הנירוסטה? ממה היא עשויה?
ממתי היא מוכרת לנו ולמה היא כל כך שימושית?  גם לגבי מה ההבדל בין נירוסטה 304 ל 316, תוכלו לקרוא
כאן
 

נירוסטה – נעים להכיר!
הנירוסטה יוצרה לראשונה בתחילת המאה העשרים כאשר עם הזמן הבינו עד כמה איכותי החומר וכמה הוא אכן שימושי ונוח. אנחנו עדים לכך כי מוצרים רבים שלא יוצרו קודם לכן מנירוסטה הפכו להיות מיוצרים בעיקר על בסיס הנירוסטה.

מהו בעצם החומר הזה? ממה מיוצרת הנירוסטה?

בהגדרה על רגל אחת נוכל להגדיר את הנירוסטה כפלדה אל חלד. החומר הוא עמיד במיוחד ויש לו גם ברק שמעניק לו מראה נעים ונקי.

היתרונות של הנירוסטה –
לנירוסטה שורה ארוכה של יתרונות ולא בכדי היא אכן הפכה להיות חומר כל כך שימושי.

נמנה להלן את היתרונות של הנירוסטה.
עמידות גבוהה גם בפני טמפרטורות גבוהות – הנירוסטה מסוגלת לעמוד בפני עומסי חום כבדים כאשר אפשר לעשות בה שימוש נרחב לצרכי בישול או במכונות תעשייה.
עמידות בתנאי שטח – אין הרבה חומרים שנשארים איכותיים וטובים כשהם נמצאים תחת השמש הקופחת. הנירוסטה יוצאת דופן בנקודה זו כאשר היא נשארת ממש כמו שהיא ללא כל שינוי גם אם היא נמצאת בחוץ במזג אוויר חם. לכן פרגולה העשויה נירוסטה תהיה עמידה מאוד, מכונות עשויות נירוסטה וכך גם מעקות או סורגים נשארים כולם בוהקים ויפים ללא כל השפעה לרעה בעקבות החשיפה למזג האוויר.

הנירוסטה בענפים השונים
הנירוסטה קיימת כאמור במגוון ענפים. בגלל שהיא נוחה כל כך לעיבוד וקל ליצור באמצעותה כמעט כל צורה נדרשת.

על כן מככבת הנירוסטה בתחום האדריכלות כאשר אפשר ליצור בעזרתה מרכיבים שונים בבית שיהיו מעוצבים ונאים במיוחד.

גם במטבחים ובייחוד במטבחים מוסדיים בוחרים בנירוסטה לצורך ייצור המטבח. כך למשל מחליפה הנירוסטה את משטחי השיש המסורתיים, מייצרים בהם גם את הכיורים ומייצרים בהם אפילו את הארונות במטבח.

מטבחים כאלה קלים יותר לתחזוקה והם גם ישמרו תמיד על מראה נעים ונקי לעין. עם השנים אנחנו עדים לכך כי גם בבתים פרטיים בוחרים רבים דווקא את הנירוסטה לחומר שירכיב את המטבח שלהם, זאת בגלל היתרונות של הנירוסטה לצד המראה הנקי והנעים שלה.

הנירוסטה מאפשרת לכל אחד לבחור את המוצר בעיצוב הרצוי והמתאים לו כאשר הודות לגמישות של החומר ניתן להגיע לתוצאות מדהימות ומרשימות כאחד.

על מנת שאכן אפשר יהיה להגיע לתוצאות מדויקות ואיכותיות, חשוב לפנות אל אנשי מקצוע מנוסים ומקצוענים, מסגריית אלבר בע"מ – זו הכתובת!
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה